اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران با همکاری نهاد دولتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و اتحادیه صنف سی ان جی ایران، اقدام به ارائه خدمات دوگانه‌سوز‌ سازی برای اعضای اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران با تخفیف ۱۰۰٪ کرده است.

اعضای اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران، شما می‌توانید در صورتی که واجد شرایط شرکت در این طرح هستید، فرم اولیه ثبت‌نام را پر کرده و از این پس با خودروی دو‌گانه سوز، به فعالیت خود ادامه دهید.

به این ترتیب در هزینه سوخت صرفه‌جویی کرده و درآمد بیشتری کسب می‌کنید. علاوه بر این با توجه به افزایش قیمت بنزین در کشورمان، خودروهای دوگانه سوز طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند و قیمت آن‌ها نیز افزایش یافته است. با شرکت در طرح دوگانه‌سوز کردن، قیمت خودروتان تا ١٥٪ افزایش پیدا می‌کند.

طرح دوگانه‌سوز کردن خودرو اعضای وانت بار تهران دارای مهلت محدودی است. مراحل بعدی این طرح از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران با آدرس @epvtehran اعلام خواهد شد.

شرایط کلی گازسوز کردن خودروها چیست؟

شما می‌توانید در طرح گازسوز کردن، پلاک خودروهایی را ثبت‌ کنید که شرایط لازم برای تبدیل به خودروی دوگانه‌سوز را داشته باشند. در ادامه به بررسی این شرایط می‌پردازیم.

مدل و سال تولید خودرو

صاحبان انواع خودروهای وانت بار و باربری تهرانمی‌توانند پلاک خودروی خود را در این طرح ثبت‌ کنند.

تبدیل خودرو

فقط خودروهایی را می‌توانید در سامانه طرح دوگانه‌سوز کردن ثبت کنید که فاقد مخزن دوگانه‌سوز باشند و تا پیش از این، برای گازسوز کردنشان اقدامی صورت نگرفته باشد.

معاینه فنی

خودروی شما برای دوگانه‌سوز شدن حتما باید معاینه فنی داشته باشد.

راهنمای سامانه اطلاعات خودروهای دوگانه‌سوز و دریافت نوبت برای اعضای اتحادیه وانت بار تهران

۱- ابتدا فرم مربوطه در سایت اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران را جهت دریافت معرفی نامه از اتحادیه را تکمیل نمایید. برای ثبت نام ابتدایی در سایت اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران روی این لینک کلیک کنید.

:: توجه :: در صورت نداشتن معرفی نامه از اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران هزینه ی رایگان و تخفیف ۱۰۰ درصدی برای شما توسط ارگان مربوطه جهت دوگانه سوز کردن خودروی باربری شما اعمال نخواهد شد.

۲- پس از ثبت نام در سایت اتحادیه و ورود اطلاعات خود, به اتحادیه اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران واقع در میدان منیریه – خیابان ابوسعید – بن بست سوم, مراجعه نموده و معرفی نامه ی مهر و موم شده جهت ارائه به مراکز دوگانه سوز کردن را دریافت کنید.

۳- پس از آن وارد سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به آدرس https://gcr.niopdc.ir/Login وارد شده و مطابق تصویر زیر اطلاعات خود را در این سایت تکمیل نمایید.

۴- در نهایت پس از دریافت نوبت از سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران, همراه با معرفی نامه به مرکز مشخص شده مراجعه نموده و با ارائه معرفی نامه صادر شده از اتحادیه اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران می توانید به صورت رایگان و تنها با مبلغ یک میلیون تومان ( آن هم فقط برای باز کردن اتاقک وانت بار و تعویض شمع ها که مصرفی خودروی خود شما می باشد) نسبت به دوگانه سوز کردن خودروی خود اقدام نمایید.

سوالات رایج درباره تسهیلات دوگانه‌سوز کردن خودروی وانت بار اتحادیه

  • هنگام ثبت‌نام لازم است شماره موبایل و کد ملی مالک خودرو را وارد کنید.
  • اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران با توجه به ظرفیت اعلام‌شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، صورت می‌گیرد و با محدودیت ظرفیت برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است. اولویت با کسانی است که زودتر از همه فرم را پر کرده و درخواست خود را ارسال کنند.
  • این طرح با ۱۰۰٪ تخفیف با همکاری شرکت دولتی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و اتحادیه صنف سی ان جی ایران با حداقل میزان تخفیف ۱ میلیون تومان انجام می‌شود. قیمت انجام دوگانه سوز کردن در حدود ‍۱۷ میلیون تومان از سوی اتحادیه صنف سی ان جی برآورد شده که با این طرح شما می توانید از تخفیف ۱۰۰ درصدی استفاده کرده و تنها با پرداخت یک میلیون تومان جهت تعویض لوازم مصرفی خودروی خود شما نسبت به این امر اقدام خواهید کرد.

توسط epvtehran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *