داود محمدی، ریاست اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران، امروز برای اولین بار از پنج سال کارشکنی برخی اعضای هیئت مدیره حاشیه ساز سخن گفت.

طی پنج سال گذشته، سکوت ریاست و کارمندان اداری زحمتکش اتحادیه به منظور حفظ آرامش فضای اتحادیه و تلاش در جهت ارائه خدمات به اعضای محترم اتحادیه، سبب شده تا برخی اعضای هیئت مدیره حاشیه ساز تمامی پنج سال گذشته را صرفا به مسائل پیش پا افتاده و بی ربط به امور اداری بپردازند.

حالا این افراد برای با سوء استفاده از آراء و اعتماد اعضای محترم وانت بارو پیک موتوری، بار دیگر به هیئت مدیره راه پیدا کردند. این اعضای حاشیه ساز هیئت مدیره، نه تنها از سال های پیش و دوره ی فعالیت گذشته ی خود درس نگرفته اند، بلکه بعضی از افراد تازه وارد و ناآگاه دیگر را هم با خود همراه کرده اند و بیش از پیش به حاشیه های خنده دار و نامربوط می پردازند.

داود محمدی، ریاست اتحادیه، در ادامه گفت:

شما حاشیه سازان، مگر در شعارهای تبلیغاتی خود وعده هایی به اعضای زحمتکش وانت بار و پیک موتوری ندادید که حالا که به مسند قدرت رسیدید، اینگونه پشت پا به همه چیز زدید.

مگر نباید دغدغه ی هیئت مدیره ی اتحادیه وانت بار و پیک موتوری مسائلی از قبیل: سهمیه سوخت، بیمه اعضا، جریمه های اعضای وانت بار، باربرگ ها و مواردی از این قبیل باشد؟! شما معدود اعضای هیئت مدیره ی حاشیه ساز جز درخواست حقوق ماهانه ی خود و امور کاملا بی ربط با وظایف اصلیتان، چه کار دیگری کردید؟

در ادامه مشروح کامل ویدیو مستند اتحادیه وانت بار تهران در مورد برخی اعضای حاشیه ساز را مشاهده کنید:

توسط epvtehran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *